הגמרא במקום מביאה מחלוקת באשר למקור השיעבוד האם מן התורה או לא. ראשונה מובאת מחלוקתם של רבה ועולא שהיו דור שלישי לאמוראים. לאחר מכן מחלוקות מקבילות של רב ושמואל מבבל ורבי יוחנן וריש לקיש מארץ ישראל ושני זוגות אלו קדמו בזמן לרבה ועולא. מדוע כך סדר הדברים ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום