כתוב בדף של היום "איבעיא להו יציאה מהו שתועיל בקידוש ידים ורגלים אם תימצי לומר לינה לא פסלה דלא פריש אבל יציאה דפריש אסוחי מסח דעתיה או דלמא כיון דבידו לחזור לא מסח" ורש"י מסביר "יציאה. חוץ לעזרה מהו שתועיל כדרך שפוסל בכל הקדשים שקדשו בכלי שרת שאם יצאו נפסלין ביוצא". כלומר שהכוונה ביציאה זה אל מחוץ לעזרה אם כן משמע ששינה היא בתוך העזרה וזכור לי (לא הצלחתי למצוא את זה) שהכהנים ישנו בבית המוקד בחלק של החולין המקום הזה נחשב מחוץ לעזרה אם כן גם השינה היא יציאה ואם כן יוצא שיש את אותו ספק לגבי שינה שהרי גם בה יוצאים ובגמרא מביאים את כל הספק הזה בתנאי שנפסק ששינה לא פוסלת(כל זה לפי ראב"ש כמו שמוכח שהרי רבי אומר ששינה פוסלת)
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום