הגמרא דנה איך ייתכן שרבן יוחנן ורבי אסי אכלו משחיטת כותי למרות שר"ג אסר. האם שמעו ולא קיבלו(וסוברים שמותר שעומד על גביו ישראל) ,או שלא שמעו. רבי זירא בהתחלה אמר שלא קיבלו כי ה' לא מביא תקלה לצדיקים. ואז הגמרא אומרת שאם יש את החלוקה שמותר כאשר עומד על גביו היה צריך לכתוב, ולכן ש"ם שקיבל. מי קיבל?רבי זירא?ואותם אלו שאכלו הם לא קיבלו?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום