שלום מהגמרא מובן שהטבת שתי הנרות קודמת לקטורת מפני שכתוב תחילה " בְּהֵיטִיבוֹ אֶת הַנֵּרֹת " ולאחר מכן " יַקְטִירֶנָּה "
אבל נראה שמהרמב"ם הלכות תמידים ומוספין ו הלכה ד "..בקטורת מי שזכה ונכנס ומקטיר ואח"כ נכנס זה שזכה בדישון המנורה ומטיב שתי הנרות .."
האם הרמב"ם חולק על גמרא ?
בברכה ותודה מראש
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום