הגמ' אומרת דללישנא קמא דשמואל וכן תנא דמתוכן, בירוצי המדות אין מתקדשין. יש להעיר שישנה דעה של ר' מאיר (מנחות פז.) דהיו ב' מדות עישרון האחת הכילה עישרון רק כשהיא גדושה ורוב המנחות היו נמדדין בה, ולהאי דעה ודאי בירוציה היו מקדשין, וכל הנידון כאן למאי דקי"ל כת"ק כמו שפסק הרמב"ם בפ"א מכלי המקדש.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום