לכאורה יש פסוק מפורש, מפרשת שמיני, ממה שהתיר הקב"ה באופן מיוחד אכילת קרבנות המילואים לאהרון ולבניו אע"פ שהיו אוננים, ש"מ דבעלמא אסור. גם ממה שלא אכלו את שעיר החטאת ואהרון נימק "ותקראנה אותי כאלה ואכלתי חטאת היום - הייטב בעיני ה'?!" והוטב בעיני משה.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום