איתא בגמ' מאי גזירתא דאמר רב יהודה בר שמואל א''ר אבא אמר רב כהנא אמר רב בתחילה היו אומרים המבשל בשבת בשוגג יאכל במזיד לא יאכל וה''ה לשוכח משרבו משהין במזיד ואומרים שכחים אנו חזרו וקנסו על השוכח מבואר בגמ' שגזרו על המשהים בשוגג אטו משהים במזיד ובאותה מימרא נאמר שהמבשל בשבת בשוגג מותר לאכול, ולכאורה ייצא שיותר קל המבשל ממש שזה איסור דאורייתא מאשר המשהה בשבת!!! ולכאורה זה קצת נראה כ"חוכא ואטלולא"
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום