תניא לו יהיה פרט לטבול יום ואונן. ובסמוך מייתי לה ר' ישמעאל מאשר הקריב. עכ"פ כו"ע מודו לדין זה. ויש לתמוה מדוע השמיטה משנתינו דין זה. וביותר מדוע הרמב"ם (פ"ה ממעשה"ק) גם הוא השמיט. ולא ראיתי בס' המפתח שיציינו למי שידבר בזה.
ובליקוטי הלכות לבעל החפץ חיים הביא גמרא זו, ובמדור תורת הקדשים (ההלכות בקצרה) ג"כ העתיק למרות שברמב"ם ליתא. וצ"ע.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום