שבע שכיבשו הגמרא מוכיחה. ולגבי שבע שחילקו אומרת בתשובה הראשונה "איבעית אימא מדשבע שכבשו שבע נמי חילקו"
ולכאורה מה ההו"א לומר כך וכי זה עיניין סיגנוני שאני מסביר שהסיפא נכתבה בגלל הרישא? למה יש צורך בלי ראיה לומר שיש סימטריה בין כיבשו לחילקו?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום