"קרי עלייהו , על רב פפא ורב הונא בריה דרב יהושע". א. האם לא 'הקפיד' גם על רבא שפירק את מחיצת הקנים כי כוונת רבא היתה לקולא ? ב. "שלפינהו" - רבא וכדברי רש"י "דלא ס"ל הא תקנתא" , מדברי רש"י בהמשך , משמע שכוונת רבא היתה להקל. (1) ומדוע באמת לפרק אם כך או כך , מותר לטלטל ? (2) האם כוונתו היתה ללמד את תלמידיו שא"צ בקנים ? (3) א"כ מדוע הם חלקו על רבם ? (4) האם לא היו אמורים לברר עם רבם ורק לאחר מכן , לעשות מעשה ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום