בְּעָא מִינֵּיהּ רָמֵי בַּר חָמָא מֵרַב חִסְדָּא הִנִּיחַ סִיב בְּתוֹךְ הַמִּזְרָק וְקִבֵּל בּוֹ אֶת הַדָּם מַהוּ ? למיטב ידיעתי, בארץ ישראל לא שאלו שאלות כאלו אלא רק בבבל בה היו דקלים למכביר. וחוץ מזה נראה שזו אינה שאלה שאמורה להתרחש בפועל במקדש, כי מי היה מכניס סיב של דקל למקדש ללא סיבה כדי להכניסו למזרק מלא דם ? נראה ששאלות כאלו עלו בדיוני בית המדרש הבבלי כבסיס לבירורי שאלות עצמאיות ובלתי תלויות בהלכה שצצו בבבל כמו שאלת חציצה ומין במינו וכדו'.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום