רש״י ד״ה גפן - מה שיערו בו. וד״ה תאנה - מה שיערו בה.
לכאורה קשה, מדוע רק אצל גפן ותאנה כתב רש״י ״מה שיערו בו״ וצ״ע.
ב) סוכה ו.
רש״י ד״ה מי כתיבי - כלום כתיב בתורה עצם ״כשעורה״ ובית המנוגע ״בחטין״ וכן כולם.
לכאורה קשה, מדוע נקט שעורה קודם לחטה, וצ״ע.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום