וטען עוד דעל הצד וזו קושיא, הרי ודאי אין מעשה רביעה בגוף העובר, אלא דסברת שכיון שהוא חלק מהאם בצורה זו אחרת, ממילא גם הוא נהנה מהרביעה, ואי חשבת לה ביאה, א"כ זה לא שייך לענין פחותה מבת ג"ש דזה מיעוט במעשה הביאה, ומשעה הביאה היה באם.
ולכן טען הגר"ח שהקושיא והתירוץ, כל אחד בפני עצמו טעות בסברא.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום