יש להעיר שאם רוצה לנהוג בחולין אלו כאילו היו קדש, כמו שמבאר רש"י הטעם, הרי אילו היה זה קדשים לא היו מוכשרין בדם הקדשים, ולעומת זה חיבת הקדש היתה מכשרת. הרי שלא לכל דבר זה ממש כקדשים, אלא אין כאן חיבת הקדש, ולעומת זה הדם מכשיר כדם חולין. ויש מקום להגדיר ביתר דיוק לגבי מה הוי כקדש. ואכמ"ל.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום