א. שאני עובר דסופו לצאת. לכ' לפי תירוץ זה דרבה הרי הוא מודה דמתני' לאו מדין טומאה בלועה אתינן עלה, כיון דסופו לצאת ומהאי טעמא אינו בלוע לגבי חיה, גם אינו בלוע לגבי האשה, אלא דהיא טהורה משום מגע בית הסתרים.
ב. אליבא דר' עקיבא. לכ' עולה לפי רש"י שדברי רבה, הן הן מחלוקת ר"ע ורי"ש, ולשון רי"ש אינו טמא הכוונה משום דהוי בלוע וכאילו אינו, ורבה כרי"ש דלא כר"ע, אע"פ דהלכה כר"ע מחבירו.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום