א. בגמרא שני מהלכים א. חולקים בחיה מן התורה. ב. חולקים בעוף מדרבנן. נראה שהמהלך הראשון בודאי נכון אלא שהגמרא מוסיפה גם את השני מכיון ששיטת ריה"ג בזה ידועה כמו שמביאים בסמוך ואינה נרמזת במשנתינו אם לא כאן.
ב. אמאי לא תשמתינהו וכו'. לא הוברר מי השואל ומי המשיב. בפשטות מתאים שרבי ישאל ללוי מדוע לא נידית, ולוי מסביר את עצמו. למרות שלוי התלמיד מסביר כאן לרבו דבר שרבו לא חשב עליו.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום