תצא מזה ומזה, וצריכה גט מזה ומזה; ואין לה לא כתובה ולא פירות ולא מזונות ולא בלאות לא על זה ולא על זה, אם נטלה מזה ומזה תחזיר; והולד ממזר מזה ומזה; ולא זה וזה מטמאין לה, ולא זה וזה זכאין לא במציאתה ולא במעשה ידיה ולא בהפרת נדריה; היתה בת ישראל - נפסלת מן הכהונה, בת לוי - מן המעשר, בת כהן - מן התרומה; ואין יורשין של זה ויורשין של זה יורשים כתובתה; ואם מתו - אחיו של זה ואחיו של זה חולצין ולא מייבמין.
האם מנין השטרות קביל בגט?
ובכלל איך תקנת חכמים להכניס תאריך לגט גורם לכל כך הרבה השלכות של איסורים מן התורה?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום