מי אמר שלא בעינא? גם אם תאמר ששמואל טוען שבעינן קרא מתי שנקטעה ידם אך לא במקרה שהיו גדועים מעיקרא אזי אי אפשר לאמר בסוף הסוגיה שזה כתנאי כי אין תנא שמחלק..כי או ששמים בשמאל או בימין או שלא שמים כלל אבל שום תנא לא מחלק בין נקטם אוזנו לקטוע אוזן מעיקרא..
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום