אמר רב הונא: הנכנס לבית הכנסת להתפלל - מותר (גר"א עבפ הראשונים: מצווה) לעשותו קפנדריא, שנאמר {יחזקאל מו-ט}: ובבא עם הארץ לפני ה' במועדים וגו'.
מה העניין ("מצווה") בעשיית קפנדריא?
*
אלא אמר רבא: כי ביתו. מה ביתו - אקפנדריא קפיד אינש, ארקיקה ומנעל לא קפיד אינש, אף בית הכנסת - קפנדריא הוא דאסור, רקיקה ומנעל שרי.
א. איזה הקפדה יש לאדם בקפנדריא בביתו? ב. בימינו שוודאי מקפידים ברקיקה בבית - יצא שאסור בבית הכנסת
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום