ראשית כל, רציתי להגיד תודה לכל העונים. יישר כח גדול!
רבא אומר שרקיקה מותרת בבית כנסת, והוא לומד את זה מקל וחומר ממנעל. זה לשון הברייתא: "ורקיקה מקל וחומר ממנעל, ומה מנעל שאין בו דרך בזיון, אמרה תורה "של נעליך מעל רגליך", רקיקה שהיא דרך בזיון לא כל שכן".
השאלה שלי היא: איך לומדים מכאן שרקיקה מותרת בבית הכנסת?! הרי רואים מכאן שרקיקה היא דרך בזיון!
זה שמותר ללכת עם נעליים בבית כנסת, זה אפשר להבין. אבל מהיכא תיתי שרקיקה גם תהיה מותרת?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום