רב אשי מציע שגם דמו לבדו ( של הפר ) נקרא ע"ש הפר כולו, ולומד זאת מהפסוק הנ"ל. ואינני מבין : הרי גם האיל נזכר בכתוב ואת דמו לא מכניסים כלל לקה"ק אלא עושים את כולו בעזרה, אם כן אהרן לא בא כלל בדמו של האיל אל הקדש (=קה"ק ) אם כן כיצד רוצה רב אשי לטעון שדווקא זו הכוונה בפר, הרי אפשר היה להסביר לגבי הפר כמו לגבי האיל שהוא נעשה בחוץ וכפרתו מאפשרת לכה"ג להיכנס לקדש ?!.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום