תניא רבי שמעון בן יוחי אומר : בוא וראה כמה חביבין ישראל לפני הקדוש ברוך הוא . שבכל מקום שגלו - שכינה עמהן .גלו למצרים - שכינה עמהן ...... ..... גלו לבבל - שכינה עמהן ...... בבבל היכא ? אמר אביי: בבי כנישתא דהוצל, ובבי כנישתא דשף ויתיב בנהרדעה . ולא תימא הכא והכא אלא : זמנין הכא וזמנין הכא .
לא ברור לי הכיצד ולמה השכינה פעם נימצאת בבית כנסת זה ופעם בבית כנסת אחר הרי כל בית כנסת הוא מיקדש מעט והשכינה מצויה בו תמיד , האין זאת ?
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום