א. המחלוקת לגבי הסבר הפסוק היא רק בשאלת זיהויו של 'בית גדול'. למה הובאה כל הדרשה הקשורה לחורבן י-ם שאינה אלא הסבר הפשט הפשוט ולא דרשה ? ב. מניין לאמוראים ש'בית גדול' נוגע לתורה או תפילה ולא לבתים גדולים פיזית או של אנשים חשובים או בניינים ציבוריים בכלל ? ג. אם לספר לנו שנחלקו בשאלה מה חשוב ממה - תורה או תפילה, מדוע נזקקו דווקא לדרשת הפסוק הזה הרי מחלוקתם אינה תלויה במשמעות הפסוק ? ד. רואים שלהגדיל וגדולות יכול להיות הן בתורה והן בתפילה, מניין המחשבה שהאחת חשובה מהשניה הרי שתיהן חשובות ? בקיצור : מדוע מובא כל הדיון הארוך ובצורתו זו ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום