אומרת הגמרא וְשִׁיעֲרוּ חֲכָמִים מֵי מִקְוֶה אַרְבָּעִים סְאָה, הרי כבר משרע"ה ידע שיעור זה ( ולא ברור לי אם משרע"ה קבל כך מפי הגבורה או שהיה עליו למדוד בעצמו, אך הרי אהרן ובניו נזקקו למקוה טרם עבודתם במשכן והיו צריכים אפוא לדעת את שיעורו ) אם כן מה הכוונה ש'שיערו חכמים', הרי מן הסתם היתה כבר מסורת שכך הוא השיעור ממשרע"ה ומה מקום למדידת או קביעת שיעור של חכמים !?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום